آخرین به روز رسانی در تاریح
1392/08/06
امکان درج، ویرایش و حذف "دسته های مستندات شرکت"، به صورت درختی در اطلاعات پایه
امکان درج، ویرایش و حذف "مستندات شرکت" در دسته های مربوطه
ایجاد لینک به صفحه "انتخاب نمایندگی" برای مدیر مرکزی
(با کلیک بر روی عنوان نمایندگی فعلی، در کادر آبی بالای صفحه)
تغییرات در به روزرسانی تاریخ
1392/07/28
امکان درج، ویرایش و حذف "هدف فعالیت"، در اطلاعات پایه
امکان تعیین هدف فعالیت در هنگام درج و ویرایش فعالیت پرسنل و نیز امکان گزارش گیری
از فعالیت پرسنل بر اساس هدف فعالیت
امکان درج، ویرایش و حذف مستندات برای هر فعالیت پرسنل
امکان مشاهده سریع تمام اطلاعات مرتبط به هر فعالیت پرسنل شامل مشخصات فعالیت،
مستندات و نیز اطلاعات مربوط به ثبت و ویرایش فعالیت،
با انتخاب گزینه اطلاعات
در لیست فعالیت ها
تغییرات در به روزرسانی تاریخ
1392/07/21
امکان تعیین وضعیت نمایش کالاها/خدمات در وبسایت نمایندگی
(عدم نمایش، نمایش فقط برای اعضا، نمایش عمومی)
امکان درج، ویرایش و حذف پرسش های متداول مربوط به هر کالا ، برای وبسایت نمایندگی
رفع مساله حساسیت به حالت حروف (بزرگی و کوچکی) در پسوند فایل ها
یکی شدن فرم های درج "خبرهای وبسایت" و "خبرهای کالا/خدمت" با امکان تعیین
کالا/خدمت مربوطه در هنگام درج خبر برای وبسایت
تغییرات در به روزرسانی تاریخ
1392/07/14
امکان معرفی آدرس وبسایت برای هر نمایندگی و امکان نمایش اطلاعات
آن نمایندگی در وبسایت
امکان درج، ویرایش و حذف خبر برای وبسایت هر نمایندگی
امکان درج، ویرایش و حذف اسلایدشو برای وبسایت هر نمایندگی
امکان درج، ویرایش و حذف خبر مربوط به هر کالا ، برای وبسایت نمایندگی
امکان درج و ویرایش صفحهات درباره ما، تماس با ما و ... برای وبسایت هر نمایندگی
تغییرات در به روزرسانی تاریخ
1392/06/17
امکان تغییر کلمه عبور توسط کاربر سامانه
امکان تعریف تصویر اصلی برای کالا و نیز استفاده از HTML Editor
برای توضیحات کالا
امکان ارسال مقاله و انواع فایل برای هر کالا، به همراه تعیین وضعیت نمایش در وبسایت :
(عدم نمایش، نمایش فقط برای اعضا، نمایش عمومی)
تغییرات در به روزرسانی تاریخ
1392/06/03
امکان گزارش گیری از فعالیت های پرسنل، با امکان انتخاب پرسنل مورد نظر، بازه تاریخ،
پرونده و مشتری و کالای خاص، نوع فعالیت و ..به طور پویا ، به همراه امکان چاپ
امکان گزارش گیری از وظایف ارجاع شده به پرسنل، با امکان انتخاب پرسنل مورد نظر، بازه تاریخ،
پرونده و مشتری و کالای خاص، بازه آخرین مهلت و ..به طور پویا ، به همراه امکان چاپ
امکان مشاهده سریع تمام اطلاعات مرتبط به مشتری شامل اطلاعات فردی ، افراد مرتبط ،
پرونده های مرتبط و نیز اطلاعات مربوط به ثبت و ویرایش مشتری،با انتخاب گزینه اطلاعات
در لیست مشتریان
تغییرات در به روزرسانی تاریخ
1392/05/16
امکان ارجاع وطیفه به پرسنل، مستقل از پرونده ، کالا و مشتری
با انتخاب گزینه هیچکدام
امکان ثبت فعالیت توسط پرسنل، مستقل از پرونده ، کالا و مشتری
با انتخاب گزینه هیچکدام
امکان ثبت یادآوری (reminder)
،
در هنگام درج فعالیت توسط پرسنل
امکان ثبت آخرین مهلت، در هنگام ارجاع وطیفه به پرسنل برای تعیین مهلت وظیفه
امکان تعیین پرونده، مشتری و کالا در هنگام ارسال پیام برای پرسنل